Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag.

Idag är det en sån där dag då jag inte har en aning om vad jag ska göra.
Verkar vara sol ute iaf :)
Så jag & Hugo har nyss ätit frukost, och han åt faktiskt nån tugga av mackan :)
Sen ska vi nog ut och gå..
ska lägga in lite ny musik på min kära mp3 bara, med musik så blir det ju så mycket roligare att ut å gå :)

Inatt råkade Ronny ha sitt huvud in i min armbåge så han fick ont :P
Stackarn,, hehe,, brukar vara tvärtom annars. att han breder ut sig så jag jämt får hans vassa jäkla armbåge i typ sidan av huvudet osv..

Kanske ska träffa Anki idag igen också, hoppas jag.
Hon åker hem imorgon, :(
Men sen vill jag åka ner till henne :)
Har lite fullt upp nu i slutet av september, sen i oktober ska jag börja med ett nytt ämne och sen blir det kalasplanering :)
Så kanske efter att Hugo har fyllt år.
Hugo fyller ju år på Halloween,, men vem firar sånt nu egentligen?
var väl när man var yngre och festade på varje lilla "högtid". :P

Nån som är bakis idag då? ;P

Kommentarer
Postat av: Ammie

hehe ja jag ska uppdatera snart ;) e liite seeg!



ja jag tycker också vi kör 3 ggr i veckan :D bliiir skiit bra, fan va kul :D längtar verkligen!



Puss

2009-09-13 @ 11:07:37
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback