Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tralalalalala.

Underbart väder, man blir så glad :)
Känns verkligen inte som höst.

Jag & Hugo var iaf till sjukhuset och gjorde en grej, sen gick vi hem och fyllde på vattenflaskan sen gick vi igen,, så vi var ute i två timmar på promenad. :)

Men ååh vad jag vill börja träna!
Men har ju fan inga å träna med,, alla som är intresserade bor så långt ifrån mig..
FAN att det inte kan finnas nåt träningsställe i noret!
Så man har tid att gå dit,, ska man ner på mora så ska man ju hitta nån som kan ha Hugo, sen passa in bussen, träna, passa bussen hem, hämta Hugo osv..
Ibland önskar jag att jag bodde nere i centrum..
men jag trivs här iaf så jag vill inte flytta.

Nu sover hugo en stund,, han vaknade inatt igen,, vetefan vad som är fel..
men men.. han har väl en sån där period bara.

Aja, hej hej.

Imorgon kommer Anki,, WOHOO! :)

Kommentarer
Postat av: åsa

jobbar ronny borta?

2009-09-11 @ 08:53:21
Postat av: helen

ja vill åxå börja träna gummzan=) hihi

2009-09-11 @ 09:30:42
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback