Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yeey.

Jag är på jättebra humör idag, helt konstigt.
Jag trodde att jag skulle vara en surkärring pga för lite sömn :P
Men jag är glad för många saker ändå..
Känns jättekul att träffa Linda idag, vi har sagt att vi ska ses så många gånger men det kommer alltid nåt ivägen.
Men än så länge idag har inget kommit ivägen :)

Jag & Hugo lyssnar just nu på Style och viker tvätt och flänger omkring och dansar :P
Haha vilken syn..

Ammie, vi måste ner på mora nån dag och kolla upp det där med gym!
Gud vad skönt det ska bli att träna, att ha nån att träna med!
Om det är nån mer av våra vänner som vill träna så kan vi ju va ett helt gäng :)
Vore jättekul, och då har man ju många som peppar varandra :)

Och syrran, jag saknar dig!!
Känns nästan som att vi glidit ifrån varandra igen, som vissa andra perioder.
Men det blir väl så, man har så mycket att göra på olika håll ibland så man hinner inte riktigt med varandra.
Men vi finns då alltid där för varandra i kris-tider :)

Love love love you all.






Älskar alla mina vänner, och det vet ni.
Synd att man träffar vissa så sällan bara, jag saknar er, mer än ni tror!




Kommentarer
Postat av: Nanne

Nej, inte A utan D. Tyckte den har bättre läge och mer sol.

Ha en bra dag!

2009-09-21 @ 14:32:11

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback