Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

AAahh.

Gud vad jag känner mig duktig, har fått massa gjort idag :)
Har rensat alla Hugo´s grejer, sorterat allt, rengjort, lagt bort lite "bebissaker" som kan vänta på bebisarna ;) , dammsugit, torkat golv, plockat i lilla rummet, diskat, gjort mat osv.
Är så skönt när man får såna här ryck :)

Men nu är min kropp slut,, så jäkla ont i benen, foglossningarna skär som knivar, ischas strålar i hela benen, magen är stenhård, så det är nog dags att vila lite.
Med gott samvete dessutom :)


Syrran var hit och klippte Ronny, imorgon ska jag klippa Hugo tänkte jag, hans hår växer som sjutton, men jag klipper inte så mycket, han ÄR ju fluff ;)
Och det är inte fint med för kort hår heller.
Jag borde också klippa mig, har inte varit hos en frisör på säkert 10 år haha,
syrran brukar klippa mig men det var nog 1 år sen sist :p
Mitt hår går ju inte att göra ett skit med, jävla lockar, jävla fluff, jävla hemskt.
Jag orkar inte & har inte tid att platta det varje dag för det tar en timme att göra de..
Så jag bryr mig helt enkelt inte längre..

önskar jag hade råd att göra nåt riktigt bra hos en frisör men alla frisörer är så jävla dyra så då kan syrran klippa mig som vi brukar istället. Lär väl behöva fixa till det efter graviditeten iaf,
håret slits ju så jävligt pga alla hormoner..




 
 

:p


Jaja slutsvammlat.
Hej hej.


Kommentarer
Postat av: C.

Köp ett par förpackningar toning då? Varken sliter på håret eller luktar illa eller skadar dina bebisar :) En liten tanke bara.

2010-04-03 @ 20:25:45
URL: http://clearblue.blogg.se/
Postat av: Lisa

De säger att har man blivit snittad en gång så får man försöka en gång till, men sen vill de att man planerar om man blivit snittad två ggr.. Så ja, det känns som en sista chans på nå vis!



Jobbigt med foglossning :(

Kramar och GLAD PÅSK!!

2010-04-04 @ 10:55:26
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback