Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ännu en fundering..

Tanken slog mig nyss,, Hugo är typ aldrig sjuk..
alla andra barn verkar bli sjuka hela tiden..
tänk om Hugo är frisk nu och blir jättesjuk när han blir äldre??
Nu vart jag nervös.

Han har t.ex. aldrig haft högre än 38 graders feber, Han har aldrig haft typ öroninflammation och sånt, han har haft riktig magsjuka 1 gång, dålig i magen har han varit men det är ju inte magsjuka liksom..
han har haft svinkoppor 1 gång när han var liten, han hade nån konstig inflammation i hormonprickarna när han var 6 veckor så vi fick ligga i Falun..

Förutom det så har han bara varit snorig och så, speciellt i våras när han började på dagis.
Men sen dess har det inte varit mycket alls.

Räckte det för att hans immunförsvar skulle bli så pass starkt?
Han utsätts ju för så mycket sjukdomar både på dagis och på fritiden..

Ioförsig så har både jag & Ronny bra immunförsvar och är nästan aldrig sjuka, lite smågrejer bara,
men Hugo är ju ett barn och barn brukar ju va sjuka :p

Jag tänker för mycket jag vet, jag kan fundera sönder min egen hjärna haha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men usch så du tänker! Men peppar pappar ta i trä så har mina barn med vart ganska friska av sig. Hellst Ellinor! Var inte hemma någonting tror jag från dagis. De sa alltid så att hon var så frisk!

Min egna teori då är: ett, röker ni? Inte vi o de spelar in tror jag. Sen A och O. Vi var/är mycket ute i friska luften o det verkar ju ni vara med. Sen arv också naturligtvis. Men jag tror inte du ska oroa dig att det ska komma värre då de blir äldre. Men jag vet, man tänker som man gör ibland!

Kram

2010-04-10 @ 22:40:39

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback