Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fix :)

Har verkligen känt mig helkonstig idag, problem efter problem bara dök upp från ingenstans.
Men efter att ha betat av dem en och en så känns det bra igen.

Fick skjuts av mamma ner till skatteverket och fixade en grej, Hugo var hemma med pappa R och vilade..
sen åkte vi till jysk och tittade..
köpte en madrass till en spjälsäng, den andra köper vi sen.
Vi tänker nog sätta upp en säng först, eftersom bebisarna kanske kommer sova bredvid varandra första veckorna.
Tittade även på vad kuddar & sånt kostar, så man vet lite.
En garderob som jag vill ha hittade jag, 699 kr. Måste ju ha en så vi får köpa den sen.
Den får helt enkelt duga tills vi har råd med nåt bättre och tills bebisarna blivit större och "tar mer plats" med alla kläder & saker.

Hugo fick även en sån där liten stol som passar han :)
Sån där typ trädgårdsstol..
den tyckte han om på en gång när jag kom hem. :)

Hittade en perfekt tv-tittar-stol/fåtölj till Hugo, får köpa den sen nån gång.

Gud va roligt det är att titta på såna där saker, både till bebisarna & Hugo. Man får så mycket tankar om hur man vill att det ska se ut :)

Synd att pengarna inte räcker långt just nu bara, men som sagt, det blir bättre :)


Skönt att komma ut en sväng faktiskt, är man hemma så tänker man bara så mycket på allt skit.


Kommentarer
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

hihi aa^^

2010-04-21 @ 19:51:10
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback