Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon!

Eller god morgon och god morgon.. jag & Hugo har varit vakna sen 7.30..
Idag måste jag städa, har inte gjort det på några dagar så ni kan ju bara tänka er hur det ser ut hehe, saker överallt, dammigt & smuligt,, men lite skit är bara bra ;p

Ronny har åkt iväg, skulle fixa nån bil..
så jag & Hugo ska sätta igång hans favoritskiva med barnmusik & poppa & städa:)
Han är så duktig och ska hjälpa till jämt, det blir inte alltid så bra men han försöker iaf :)

Funderar på att möblera om i sovrummet, men vet inte hur,, går ju inte att göra på så många sätt,
jag har redan tröttnat på att bo här haha..
rummen är liksom mindre än förra lägenheten, även om hela lägenheten är större..
men bara man får mer ordning så blir det väl bättre, har ju fortfarande endel saker kvar att packa upp sen vi flyttade, jag vet helt enkelt inte vart jag ska göra av de?!..
Massa ljusstakar & såna saker, det fick plats förut men nu är det redan fullt och har inte ens fått upp allt.. det ser bara så rörigt ut här hemma, skulle vilja ha hjälp, jag har liksom tappat lusten att ens försöka få det fint & stilrent..
Nya möbler vore nåt, men allt kostar ju..


Jaja,, städning pågår.

Ha en bra fredag & valborg ni som ska "fira" den!
Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback