Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Härlig dag!

Imorse vaknade jag & var pigg & på bra humör, alltid så skönt när man har såna dagar :)
Har sovit rätt bra inatt, inget som stört.

Natten till igår var sådär, vaknade helt plötsligt av att Ronny skrek Manboy Manboy, HAHAHA :)
En riktigt kass låt som han hatar, men ändå så drömmer han om nåt sånt? :p
+ att det var en bil här ute som tutade som en galning,,
varför står man mitt i ett sånt här bostadsområde och tutar tidigt på morgonen, en söndagmorgon dessutom?.
Det är ju massor av människor som hör och massor av barn som bor här..
hatar såna människor som inte visar någon respekt för andra,
lika med dom som åker här mitt i natten med full volym, alldeles för hög bas & det låter riktigt  förjävligt.
Om man promt måste köra ända in i ett sånt här område så kan man väl vara hövlig nog att sänka volymen eller ge fan i & tuta när MÅNGA faktiskt ligger och sover?..
Men men folk är som dom är.. tyvärr..


Idag har vi iallafall tagit en promenad till willys, skönt väder & vi behövde mjölk..
Ronny har nyss åkt till jobbet och det känns faktiskt inte så hemskt som jag gruvat mig för,,
beror väl på att jag faktiskt mår bra idag kanske :)
Jag & Hugo ska bara va hemma & fixa & dona,,




Sötnos tittar på tv & myser med kudden :)

 


Hugo tittar på tv med sin älskade bil bredvid sig :)
Han ville ha den med sig i sängen när han skulle sova en kväll, men det gick inte..
den fick inte plats, då vart han arg :p



Kommentarer
Postat av: Malin, 19 & Gravid

Tack så mycket! :-)

2010-04-26 @ 13:20:22
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Malin och Alfons.

Vet precis vad du menar med trafiken om nätterna här på Rödmyrevägen. Har vaknat flera gånger av bilar som antinger Rejsar (riktig svengelska) eller lyssnar på basen inställt på högsta. Tror de att de är coola eller? Vem fan ser vilka de är mitt på natten lixom!? Vi bor ju med sovrummen längs vägen oxo, och isoleringen är ju inte den bästa haha. Har många gånger funderat på att bygga ett sånt där cementgupp som Sune och Håkan gör i "sunes sommar" =D eller iallafall få upp nån skylt med att tänk på barnen elle rnåt. Finns ju inget sånt här i detta område.

Dett blev nog en alldeles för lång kommentar =D

Så går det när man enbart har en 4 månaders att prata med hela dagarna =)

H/ Malin

2010-04-26 @ 15:27:31
URL: http://www.lisslo.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback