Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Herregud..

Alltså gud va folk håller på, det är ju fan inte klokt.
Man tycker ju att vuxna människor ska acceptera hur andra lever sina liv,
men tydligen inte..
Och bara för att jag skrev inlägget om förlovning så fick jag skit för det.
Jag skrev bara hur vi vill ha det, hur vi tänker, jag skiter totalt i om andra tycker annorlunda.
Och jag skrev inte att vi SKA gifta oss,
jag skrev bara att OM vi ska förlova oss så vill vi göra på det gamla hederliga sättet,
att man gifter sig inom en viss tid.

Det är ett jäkla tjat om att jag ska strunta i andras liv och sköta mitt eget, men varför kan då inte folk skita i mitt liv och acceptera vad jag tycker?
Ni får ju tycka vad ni vill så då borde jag få tycka vad jag vill, eller hur?..


Äh jag orkar fan inte med folk längre.


Kommentarer
Postat av: E ♥ Aspelin

Neee Nina, skit i vad alla andra tycker. Det kommer alltid finnas nötter som inte kan acceptera andras tankar & åsikter. Vill ni förlova er & sen gifta er efter ett år så gör det! :) Det är erat liv och ni ska göra vad ni känner för. Så skit i alla andra & gift er för tusan! ;)

2010-04-20 @ 12:41:06
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

folk kan tyvärr aldrig va tysta utan ska lägga sej i saker dom inte har me å göra..

så kommer d tyvärr alltid vara :(

2010-04-20 @ 18:06:31
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback