Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag..

blir dagen rätt lugn.
Det som är rätt skönt för mig med dessa veckor då Ronny jobbar kväll
är att han går upp med Hugo på morgonen och lämnar på dagis,
så dom får ses liiite varje dag iaf.
Och då får jag sovmorgon & behöver inte stressa på morgnarna :)
Annars ses dom inte mer än 20-30 min/dag på hela veckan :(
Hugo är så söt, han säger att pappa jobbar men att pappa ska komma hem..
han saknar nog sin papps tror jag. ♥

Jag & Hugo blir hemma och pysslar, sen ska vi på utvecklingssamtal på dagis.
Efter det är det nästan läggdags för Hugo och sen har denna dag gått..
sen är det imorgon kvar som Ronny jobbar kväll sen har vi HELG! :)
Fast vi blir inte hemma så mycket ändå, Ronny lär väl ska laga bilar som vanligt och på lördag är det folkrace hela dagen om det är fint väder..
men på söndag kanske vi får en hel vilodag tillsammans vi 3 :)


Har inte så mycket att säga just nu..
skriver kanske mer sen :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback