Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag.

Börjar med att svara Maria:
Usch för pengar, men man måste ju börja nånstans med att inhandla :p
Jag hittade billiga kläder på hm.se, nere på stan vet jag inte men det var billigt på nätet så jag passade på där, dom kostade inte mycket, 3 pack bodys 99 kr, 2 pyjamasar 79 kr,
t-shirts 49 kr osv..
kram!



Ja idag är det Lördag , solen skiner, syrran kommer hit om en timme, vi ska ut på äventyr ;)
Senare idag ska vi på 1 års kalas för Hugo´s tremänning Elias, min kusins söta son :)
Ska bli kul att träffas igen, även om jag alltid är nervös när man ska på nåt där det är mycket folk.
 Är marknad i Orsa också, kanske skulle ha kikat när man ändå är där?
Men nja, den marknaden är ju så tråkig & liten.. det som finns på marknader är ju mest onödiga grejer, vet inte om vi har råd att lägga pengar på nåt sånt nu iaf..
vi får se.


Imorse hade jag så otroligt ont i benen, ischasen förstör verkligen..
kunde inte sova, tog en alvedon och det hjälpte, tack och lov.
Det märks att jag gick & stod upp mycket igår, för mycket.
Men tur att man inte gör det varje dag!


Aja, ska kika facebook sen sminka mig..
Ha en bra lördag!!
kram

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback