Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag.

Igår skulle det där askmolnet ligga här över, men igår var det strålande sol ända till kvällen.
Idag däremot är det molnligt..

Ronny & Hugo har gått till farfar Stefan och ska leka med stora bilar :p
Jag tror det är bra för Hugo att få en dag i veckan att umgås med sin far,
utan mig liksom.
Och så är det bara bra att han får lära sig att fippla med saker & ting som finns i garaget,
han är ju så smart, och kan skruva i skruvar och sånt så det tycker han är jättekul.
Självklart så har ju Ronny koll så att det inte är några olämpliga farliga saker framme!


Eftersom vädret ändå tillåter så ska jag nog försöka orka storstäda.
Hela lägenheten.

Jag brukar inte orka allt, kanske övervåningen eller undervåningen, men det blir ju skitigt igen om man lämnar nåt rum ostädat..
speciellt när man har en buse som drar fram alla saker igen :p

Undrar hur sjutton det blir när vi har 3 barn?! :P fast då är jag ju inte gravid iaf och mår nog bättre så då orkar jag mer. Det blir nog en vana, är man inne i farten med att ha flera barn så sker det nog automatiskt.


Vad roligt det var att plocka in disk i maskinen imorse hehe,
vilken lyx alltså ;)
Tur att jag har så snälla familjemedlemmar som ställer upp som dom gör ♥,
vissa är lite bättre än andra helt enkelt, inte med typ saker utan överhuvudtaget,
man känner i hjärtat vilka som faktiskt bryr sig :)
Jag får bara dåligt samvete för jag vill också ställa upp med något,,
men nån dag så behövs kanske jag också :)

Nu ska jag sätta igång bra musik & stäääda, kanske sjunga lite för bebisarna i magen,
måste passa på innan dom är ute och vill höra min hemska röst från utsidan haha.

Ha en bra lördag!

 


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

tack för stödet :) ja men så tycker jag me de är ju faktiskt en helt annan sak om jag jämt hade lämnat bort Vincent men det gör jag verkligen inte



tack :) jag har kikat på dom byxorna jätte länge så jag hoppas jag vinner :)



kram kram

2010-04-17 @ 10:27:10
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej tjejen!

ja vi klipper Oscar hos Madde på Hårklippet.. dock ska hon flytta snart :(

men hon är duktig som satan iaf!

sen har vi även klippt han på fler ställen och ja, det blir väl okej..

första gången man klipper de så är de otroligt lugna så första gången kan du vara minst orolig.. men ja, de är ju vana frisörerna, oftast! så det går nog bra ska du se :)

synd att det är så dyrt bara..

kramar och ha en bra dag!!

2010-04-17 @ 11:35:00
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Ammie

Sv : tack för dina värmande ord gumman! jag ska verkligen försöka, jag tror jag kommer orka om på nytt nu efter denna magsjuka.. :) har tagit nya krafter! saknar ju er mina gymkompisar också, men vi kan ju faktist ut o gå nån dag??



Puss gumman min <3

2010-04-17 @ 13:35:31
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Jessica

sv: De hoppas ja me, så barnen få ut och leka

av sig lite =)

2010-04-17 @ 14:24:55
URL: http://mamijessica.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback