Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mmm gott med godis :)

Köpte hem godis igår som vi tänkte bjuda påskgubbarna & kärringarna på om det kommer några.
men än har det inte dykt upp några ;p
Haha godiset kanske är slut OM det kommer nån :p


Yrseln försvann efter ett tag, såå skönt.
När man mår sådär dåligt så tycker man det är skitskönt när man mår "som vanligt" igen,
man uppskattar det mycket mer då :)

Jag har iaf städat massor,, Hugo är så snäll och leker i sitt rum eller med tåg-grejerna,
skönt att han är så och att man inte behöver roa han hela tiden.

Just nu ville han se på film, Alvin & gänget som vanligt.
Hans nya favorit. Är så kul att han kan se lite mer normala filmer än "bebisfilmer",
han blir så stor! Min bebis fyller ju 3 år i oktober. :p

Nej nu ska jag fortsätta , måste passa på medans orken finns och medans Hugo har kul på egen hand :)


På Tisdag ska jag på mvc igen :)
Sen veckan efter är det UL . Skoj skoj:)

 


Kommentarer
Postat av: Linda Jansson

Linda Jansson// Jag saknar dig, vill ses snart. <3

2010-04-01 @ 23:11:05
Postat av: jessica olsson

Tack :)

Okej. hoppas jag inte känner nått heller :)

Precis, lika bra att vänta!

Vad ska ni hitta på för skoj under påsk då?

Glad påsk och hoppas ni får en trevlig helg!

2010-04-02 @ 08:16:25
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: Lisa

hej gumman!

oh shit vad spännande..

man kan liksom inte fatta att det är två som ligger där inne i din mage :) så mysigt ju!

jag vill inte göra kejsarsnitt igen, för jag vill gärna kunna föda barn på den "normala" vägen.. det var mitt största mål under förra förlossningen och jag misslyckades totalt så det har känts som en stor besvikelse för mig.. alltså att bli snittad är inte hemskt i sig men jag vill verkligen försöka en gång till, de är liksom min sista chans..

kramar!

2010-04-02 @ 09:40:47
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback