Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mormor mormor.

Hugo har tjatat om mormor flera dagar,, och idag fick han träffa henne & åka lite bil :)
Han tycker så mycket om mormors bil hehe.

Var och handlade lite..
sen hem & fika, laga mat, och nu tittar jag på Pearl Harbor. Kanske till och med kommer en tår, men då byter jag nog kanal, orkar inte med såna känslor idag :p

Känner mig splittrad idag,, känslorna är hullerombuller.
Har även jävla ont i lederna, inga värktabletter som biter heller. Har väl fått samma sjukdom som mamma har, skulle inte förvåna mig. dom trodde ju att hon haft Fibromyalgi i typ 16 år, men dom fick nyss reda på att hon har en bindvävssjukdom OCH Fibromyalgi. Båda är ärftliga.
Så vi vet vad vi har att vänta oss.. jag har haft ont i lederna i flera år redan..
men man ska känna att man lever, eller hur?.

Det är ju inte tänkt att livet ska va lätt :p




Kommentarer
Postat av: johanna

va fin du blev i ditt nya hår!

2010-04-06 @ 09:44:33
URL: http://jas0n.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback