Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

MVC & Ammie

Var till mvc, allt var bra. Har gått upp 1 kg till, totalt 3 kg nu. Magen mätte hon och den ligger långt över "normal" för en graviditet med ett barn hehe. men det såg bra ut för att vara en tvillinggraviditet sa hon :)
Ska öka på järntabletterna också, är inte så lågt värde än men hon tyckte jag skulle ta varje dag innan det sjunker för lågt.
Hon sa att eftersom graviditeten med Hugo gick så bra & jag gick ju över 8 dagar med han,
så då trodde hon att min livmoder visste hur den skulle göra typ, alltså så hoppas vi att jag inte föder för tidigt. runt v.36 trodde hon eftersom det är "normalt" när det är tvillingar & eftersom jag inte födde Hugo för tidigt.
Tvillingbebisar mognar ju tidigt och även fast dom är så små när dom föds så är dom redo.

Ska även börja gå på koll hos henne oftare, eftersom jag ändå börjar komma upp i veckorna..
v.25 imorgon.

Ska på en till glucosbelastning i maj också, så äckligt det där är.. men skönt ändå så man vet att allt är bra i kroppen :)

Hihi det känns så bra, jag längtar såå tills vi fått komma hem med våra bebisar & påbörja vårt nya liv som 3 barns föräldrar :)

Tack Ammie för att du följde idag, var jättekul att umgås & prata & bara vara :)

Nu ska jag hänga tvätt.

Puss & hej


Kommentarer
Postat av: jessica olsson

Hejsan! det är ett extrabilbälte som håller ner det vanliga bilbältet så det ligger på blygdbenet istället för att det ska ligga över magen. Jag tror jag skippar det faktiskt. Jag får försöka ta de lugnt med bilåkandet.

Såg att du har inte gått upp i mycket i vikt alls. Det måste ju kännas skönt ? :)

2010-04-06 @ 16:32:50
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback