Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

No limits.

Syrran var hit och hälsade på, det var trevligt :)

Sen åkte vi och handlade lite, och in och köpte McFlurry, fan vad jag har blivit tokig i glass alltså, men det är ju sååå gott om man är sugen på det!
Jag tänker unna mig det denna graviditet haha,
inte för ofta såklart, men jag tycker att man faktiskt FÅR njuta när man är gravid :)
Varför ska man sitta och må dåligt och ge bebisen/bebisarna dålig energi för att man blir typ sur eller så om man inte FÅR äta gottis? :p
När jag inte är gravid får jag VÄRLDENS ÅNGEST bara av att äta en liten godis, sånt är bara jobbigt,
så man måste nog låta sig själv få unna sig saker ibland ändå.

Men jag är mer hungrig :)
Ronny lagar mat, korvstroganoff & råris, råris är verkligen ett tips istället för vanligt vitt ris eller äckligt jasminris, det klibbar inte och är liite bättre för kroppen :)

Vissa dagar kan jag vara sååå hungrig, helt sanslöst, men antar att kroppen behöver mer näring ibland när bebisarna kanske kräver lite mer.

Ja ja nu ska jag gå ner och äta :)
Hej hej.


Kommentarer
Postat av: Marit

Ja klart du ska unna dej! Glass är ju världs gott!



Hur har du de annars? Ska vi aldrig ses eller? :)

2010-04-11 @ 22:55:29
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback