Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Små söta bebiskläder.

Det är så kul att köpa! :)


Såg den på Ica Maxi och fick bara lov att köpa den :)
Jag vet inte varför men jag älskar barbapapa. Eller älskar & älskar, men.. Hehe.
Mamma har berättat att jag tittade mycket på det när jag var liten,
kanske är därför jag tycker dom är så söta nu då :p





Och så tog jag ut ett paket från H&M,
2 pyjamasar, en t-shirt, 3 pack bodys & två mössor.
Sen var det en till t-shirt, set med body & byxa & en tröja till Hugo som
skulle komma i början av maj..

Även om Hugo har massor med kläder redan så vill man ju köpa nåt till han också. :)


Kommentarer
Postat av: emma

så fina bebis kläder du hittade:) Jo ja tycker med barbapappa är söt:)



okej:9

2010-04-24 @ 07:58:11
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Å vad roligt att shoppa de små kläderna! Önskade med jag hade pengar så man kunde börja! Tycker dock att det finns lite lite med roliga o söta små bebiskläder i Mora.

2010-04-24 @ 08:04:36
Postat av: Carro

Om det är så att du behöver kläder så kan du få efter Nils. Du får gärna hojta till i så fall :) Jag vet inte vad du behöver. Ett skötbord? Har ni sånt eller annars kan ni få vårat. Vi behöver inte det längre.. Kram

2010-04-24 @ 08:58:32
URL: http://clearblue.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback