Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

SOOOL

Lördag & Solen skiner!
Man får så mycket energi på en gång när man vaknar och ser vädret :)
Har massor jag borde göra,, men något säger mig att jag ska ta de lite lugnt.
Hade sammandragningar hela eftermiddagen/kvällen igår,,
min BM sa att det inte gör nåt om jag har det bara dom går över, men igår tyckte jag dom var lite för många & ofta.. lite läskigt, men det var säkert bara något tillfälligt.

Ronny & Hugo har gått till faffa Stefan, så jag ska passa på att göra nåt i lugn & ro,
är ju sol så kanske sitta ute på balkongen och läsa lite?
En stund, sen har jag nog ingen ro längre..
har lite svårt för att ta de lugnt, jag vill göra så mycket hela tiden och gör jag ingenting så kryper det bara i kroppen och jag blir rastlös.

Syrran kommer hem från sin vecka i Grövelsjön idag också, får se om hon har lust att hälsa på nån dag :)

Min ischas har blivit såå mycket värre på bara en vecka. FY sjutton, om det är så nu hur kommer det då inte vara om t.ex. 5 veckor?..
Kan ju knappt gå nu ens :p
Jag är en idiot, varför tog jag inte tag i saken och gick till en ryggdoktor förut, efter graviditeten med Hugo.. hade ju tid hos sjukgymnaster osv men neej det orkade jag inte då, tyckte inte att jag behövde det men nu får jag ju sota för det, för nu är det 2 bebisar som ligger och trycker på mina nerver & kotor & allt vad det är..

Det är alltid lätt att vara efterklok ;)



Nog om det,,
nu först ska jag få i mig lite frukost, sen får vi se vad jag gör.
Hoppas ni får en bra lördag!
Kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lungt..du behöver det..tycker det är så spännande att du väntar 2 st. bäbisar..o att hugo som är så söt som en ängel får syskon..väntar med spänning o tänker på dig varge dag.Här är ingen sol grått o trist men snön är ju bortaså man ska inte klaga..ha det bäst önskar Birgitta i Småland

2010-04-10 @ 14:46:27

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback