Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Stadiga Nina.

Tack vare min söta son som är så go och glad så mår jag bättre :)
Vi har lekt i hans rum och han är så snäll, tänk om alla människor vore så snälla ;)
Sen lekte han själv och jag lånade hans säng och vilade en stund och så ville han ligga bredvid mig och "via" som han säger :)

Nu har vi strips i ugnen, ska snart steka korv.. enkel mat idag..


Ronny är på väg hem från Ludvika, gud vad han är duktig, varit på kurs sen 5 imorse :)
Jag skulle nog aldrig klara mig utan han, även om man går och stör sig på varandra och gnäller och tjafsar och allt vad det är så är han min bästa vän och den enda riktiga stöttepelaren jag har.
Och inte nog med det , så är han en superduperpappa åt Hugo och jag är övertygad om att han kommer sköta det lika bra med två barn till. :)

Nu ville Hugo titta i sin minnespärm där vi har satt in tidningsurklipp från födelsedagar, osv..
han brukar titta på artiklarna & dagisklassfoton som vi sparat om Neo,
han saknar nog sin kompis.


Aja,, hej.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Han blir två månaden den 24:e april :) Så han är inte så gammal.. Men tiden har gått väldigt fort.. Är du nervös inför förlossningen? Eller har ni redan kanske bestämt att det ska bli kejsarsnitt? Kram

2010-04-15 @ 16:21:52
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback