Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Suck & sol..

Jag blir lite irriterad på folk, varför ska folk säga nåt om saker dom inte vet nånting om?
Och varför ska alla alltid tro att jag bara hittar på eller tror att jag vet?.
Ursäkta men jag råkar faktiskt inte va dum i huvudet.
Jag kan mer än folk tror och jag är då fan mer vuxen i mitt tänkande än måånga andra.
SUCK.
Men jag kan väl inte rå för att folk är avundsjuka på att jag har det så bra som jag har det och har varit med om vissa saker i mitt liv som vissa inte ens varit i närheten av.
Haha!
Jag menar ingen speciell person, utan jag är bara less på att folk i allmänhet tror att jag har noll koll på saker och ting.

Jaja,, är alltid jobbigt med energi-slukande människor.


Idag är det ännu en dag med underbart väder, det känns nästan som sommar!
Hoppas det håller i sig ett tag. fast vem vet, förra året snöade det massor i maj så vi ska nog inte hoppas på för mycket eftersom det bara är mitten på april än :p

Hugo har varit på dagis och jag har diskat & dammsugit och städat.. sen hämtat han och sen har vi tittat på tv så han fick vila lite :)
Nu har pappa Ronny kommit hem från jobbet och vi ska fixa lite här hemma,
hänga upp en tvättlina på balkongen t.ex..

dagarna går så fort, man fixar & donar med nånting sen vips så är det middag & sen efter nån timme är det läggdags för Hugo, när han har somnat blir jag också trött (av tystnaden kanske ;) ) , så det brukar bli lite tv-tittande sen sover jag tidigt..
Så dagarna går fort.. man hinner inte så mycket som man vill, folk blir sura för att man inte har tid eller ork att träffas men så är det att leva vuxenliv, man har inte lika mycket tid att umgås och speciellt nu när jag är gravid så orkar jag helt enkelt inte så ofta..




Ska lägga ut en tävling sen också sponsrat av http://www.pingpongbarnklader.se/ .
Spännande va? :) Passar ju bra eftersom det är så många som har eller ska få bebis i år ;)



Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Lisa

ja de e underbart :)

helt klart ALL VÄNTAN!!

kramar!!

2010-04-13 @ 15:46:29
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Marit

Föresten skönt med sol :)

Men vem är de nu som du irriterar dej på? samma som förut eller?

Kram

2010-04-13 @ 22:33:42
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback