Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Torsdag.

och det är sista kvällsjobbdagen för Ronny :)
Sen är det 3 veckor till nästa, sen kanske han inte hinner med någon mer kvällsvecka ;)

Det börjar närma sig, om man ska planera saker längre fram så blir allt lite osäkert för man vet faktiskt inte om det kanske är dags för bebisarna att komma ut :)

I maj så är det massa mvc besök & Ultraljud den 17 maj,
sen massa annat som händer, bland annat bal för Mattias & Jessica.
Sen i början av Juni tar dom studenten och den 11 Juni tar lillebror Thomas studenten,
jag hoppas bebisarna håller sig inne och att jag mår så pass bra så att vi kan åka till Thomas då,
vill verkligen finnas till lite för hans skull också!

Midsommar är då ingen idé att planera in nåt, den veckan är jag i v.37 och då kanske bebisarna redan har tittat ut.. eller kanske på Sandras födelsedag den 24e? :) Eller Marits den 30e? :)
Vem vet. Vi får se :)

Idag är Hugo på dagis, det gick föresten bra på utvecklingssamtalet igår, finns inte så mycket att säga när dom är så små men han trivs & tycker mycket om dagis.
Jag kommer få världens ångest när Ronny ska va pappaledig för han i Aug,sept, och då får Hugo inte gå på dagis. Inte i Juli heller då Ronny har semester.
Hugo kommer ju vilja dit och leka med sina kompisar, men han får ju inte enligt "reglerna".
Men det blir nog bäst såhär iaf, så Ronny kan vara hemma med oss tills bebisarna är 3-4 månader.
Så vi alla får vänja oss vid allt och få in lite rutiner osv.


Senare idag ska jag & Hugo åka ner på stan och fixa lite ärenden,
sen blir det fisk till middag, mmmmm va gott, jag längtar :)


Valborg imorgon också, har jag inte ens tänkt på..
valborg är bara kul när man är ungdom & ska ut & supa,
annars tycker jag inte att valborg är nåt speciellt alls.
Vi ska inte göra nåt iaf, äta nåt gott kanske bara.
Sen lördag är det folkrace..

jaja, hörs sen :)

Fyllde på mobilen igår så nu kan jag va social igen ;)
Hör av er!
Puss







Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Den finns på Nelly men den rosa fanns bara på Eleven.se så där beställde jag den =) Annars finns den säkert hos många frisörer också! Verkligen värd att spara till!

2010-04-29 @ 11:19:28
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: jessica olsson

Ja det är jätte roligt :) Just dom där sängkläderna var ett av de billigare. Finns jätte dyra men tror de gick på 200 kr tillsammans inte mer.

Ett av dem var nedsatt så det gäller att ha utkik när de sätter ner dom i pris.



Precis det kommer nog :) Kanske vi ska göra sällskap i lite shopping turer :D

Såg kläderna du köpte som fanns på bild i tidigare inlägg. Gud va sött :) Längtar tills jag får lusten till kläder :)



Sv. hoppas tiden går fort :D

Kram

2010-04-29 @ 12:15:08
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback