Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag.

Idag är det Fredag..
Ska snart duscha sen gå till Willys.. ska in på kappahl och se om det finns nå fina flickkläder åt Nellie,Nelly(?) :) Tänk vad roligt att ha nån att ge flickkläder till! :)
Dom kom hem igår så vi ska hälsa på nån dag. :)

Sen ikväll ska jag ut. Får hoppas det går bättre denna gången hehe.
Har ingen huvudvärk hittills iaf så jag hoppas det inte kommer nån :)
Förra Fredagen var jag hemifrån i två timmar.. så det ser jag inte som nån utgång..

Ska till Ammie senare, sen på festivalen, sen krogen eller nåt. Det märks, man vet aldrig vart man hamnar :p

Ronny tycker det ska bli skönt att va hemma själv utan mig haha.
Tur att våra barn är så snälla :)
Max & Vincent har någorlunda rutiner iaf, dom äter vid 23-00 på kvällen, vid 3-4, sen vid 8 igen.
Så det är ju helt okej. :)
Sen var 3-4e timme på dagen också såklart.


Kanske skriver mer sen om jag hinner.
Ha det bra så kanske vi ses i dimman :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Mimmi

hehe okei, ja man får väl leta efter födelsemärken o grejer sålänge, men naglarna va ju rätt smart så man håller isär dom :P

2010-08-06 @ 21:26:23
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Sol Madda

Hoppas att du får en trevlig kväll !! Skönt att komma ut !! KRam från oss

2010-08-06 @ 21:26:34
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

vad fina barn du har :)



mysig blogg!

ha en toppenlördag!

2010-08-07 @ 15:49:47
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback