Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nyss hemkomna..

Vi tog en promenad och hälsade på min bror Andreas & Kerstin,
direkt när vi kom dit sprang Hugo till folkracebilen :p
Biltokiga unge ♥ ( fan vad fult det låter när man säger unge föresten.. )
Biltokiga pojke säger vi istället ;)





:)



Lillebrorsorna gjorde inte mycket väsen av sig som vanligt.
Vi vägde dom idag. Nu väger båda över 4 kg!
Dom är i ungefär samma storlek som Hugo var när han föddes.
Max ca 4,200 g. Vincent ca 4,090 g.
Hugo vägde 4050 g när han föddes.

:)


Myspys igår kväll :)




Kommentarer
Postat av: Mamma till Nim ♥

Åh de är ju så pytte. SÖÖÖTNOSAR!

Ja men jag vill skriva det för jag vill kunna minas sen hur jag tänkte ang mina beslut. Är ju min blogg, folk behöver inte bry sig. Eller inte läsa om de känner sig "stötta"...



Aha jo men det har du ju rätt i. Smart :)

Nä jag fick höra det där med avföringen av en kompis sen frågade jag på bvc.. och stämde :)



Mår ni bra? Kram

2010-08-22 @ 20:36:39
URL: http://attblifler.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback