Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

4:e advent

Tiden går fort.. vi har knappt hunnit haft 3e ljuset tänt. :p
Blir lätt så när man har katter som springer överallt.. jag vågar inte riktigt ha ljus tända på bordet,
ja katterna får inte vara på bordet men man vet ju aldrig, bättre att ta det säkra före det osäkra :p

Idag fick Max vara grön & Vincent blå, jag råkade ta fel på dom när jag klädde på dom :p
Annars är ju Max blå & Vincent grön..
Det är inte alltid så lätt att ha tvillingar ;p
fast oftast så ser jag skillnad på dom, Vincent har mer hår och har varit röd på kinderna..
Max är lite större.
Annars är det bara ögonen & nästan som är liiite olika, mamma säger att Vincent är lik mig och Max lik Ronny.  Och Max har lite typ bredare huvud, kanske beror på att han låg fixerad så länge på huvudet så det kanske blev så :p
Vincent har mer lite avlångt huvud.


Idag avslutas radiohjälpen/musikhjälpen i P3. Dom har samlat in över 9 miljoner kronor!
Förra året var det ca 5,7 miljoner.
fan vad bra folket!
Vi har tyvärr inte haft råd att skänka så mycket,
är lite fel datum, vi får ju pengar IMORGON.
Men lite har vi gett iaf och det är det som är huvudsaken,
MÅNGA BÄCKAR SMÅ, ni vet! :)


Nej nu ska jag pyssla i Max & Vincent´s rum!
Puss Hej


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback