Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

5 barn

Inatt kunde jag knappt sova, igen.. blir så less..
men dom få timmarna jag kunde sova drömde jag att vi hade flyttat till Falun, hade en jättestor & fin lägenhet & vi hade precis fått vårat 5e barn.
Vi hade Hugo, Max, Vincent, Elias & Bob :p
Jag minns att jag var tveksam på Elias, eftersom min kusins son heter så :P
Och jag minns att jag inte visste om jag ville ha nåt mer barn eftersom vi aldrig fick en flicka.
:p


Jag har börjat äta ägg till frukost, jag tycker det är så äckligt med ägg,
men jag orkar 2 och så blir jag illamående.
Men samtidigt mätt i flera timmar..
så det är väl bra ändå..
jobbigt att va illamående bara men jag vänjer mig väl nån gång..


Nej nu ska jag fixa en grej.
Hej hej.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vilken rolig dröm! :)

Varför äter du ägg om du inte tycker om? Vill du lära dig eller vad är grejen? :)

Kraam min vän!

2010-12-20 @ 11:43:08

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback