Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blää.

Dagen hittills har varit sådär seg & jobbig igen..
vet att det är mycket gnäll-inlägg nu för tiden men..
Det är jobbigt!!

Jag vill vara glad & vilja saker!
Jag hatar att inte känna något, jag vill ju ingenting,
inte ens gå upp på morgonen fast jag har 3 underbara barn som jag borde vara så otroligt glad över!
Visst är jag det! , men jag ser mig bara världelös & som världens sämsta mamma.

Vissa dagar känner jag mig superstark & klarar dagen lätt som en plätt.
Vissa dagar så är allt skit och jag vill bara gräva ner mig själv för att jag mår som jag gör,
jag BORDE inte göra det ju.

Men jag försöker se framåt iallafall, jag vet att det kommer bli bättre.

Sen är det så svårt att göra saker,
jag vill så gärna ut & umgås & göra massor, men det är fan inte lätt med en bråkig Hugo & tvillingar,
och tvillingvagnen som knappt kommer in på vissa ställen.
Och dessutom så är det svårt att få Hugo att gå ibland, trotts som bara fan!
Jag kan ju inte köra två vagnar själv liksom..

Allt bara tar emot..

usch & blä.

Men nu ska jag pussa på mina bebisar som sitter och gnäller ikapp :p


Kommentarer
Postat av: Mikaela, mamma till Lucas.

Sv: Alla mår dåligt ibland. Usch, vissa dagar vill inte jag gå upp ur sängen, men jag gör det.



Hehe, jag håller med. 60+ känns lite väl ''gammalt''.

2010-12-28 @ 13:06:57
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: Erika

”Gör vad just du kan, med just det du har, där du just nu är”



ett klokt citat som tål att tänkas på ibland :-) kram

2010-12-28 @ 23:07:36
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback