Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

BVC

Hej hej..
var på bvc idag, Max väger nu 6550 och är 64,5 lång.
Vincent väger ca 6200 g och 63,5 lång.
Dom ligger ju under "normal" på kurvorna..
och nu ska vi börja ha i extra rapsolja eller liknande (utan salt såklart) i maten.
Alltså det blir mer kalorier/fett..
Precis som vi fick göra med Hugo..
Tror dom är lik sin far, dom är så smala & långa.
Men Elisabeth sa även att det är bra med extra fett i maten eftersom det behövs till hjärnans utveckling.
Fick en ögonsalva utskriven också, får hoppas Vincents ögon blir bättre.


Sen har det varit fullt upp, har även varit så jävla trött så fy..
tog ett lugnande piller imorse, det skulle jag inte ha gjort.
Jag har kommit på att jag mår sämre av dom, och jag bli verkligen som en zombie,
sååå otroligt trött, det går inte att hålla ögonen öppna.
Så dom dissar jag verkligen, jag måste ju kunna ta hand om mina barn!
Så tills jag ska till läkaren igen så tar jag bara antidepressiva.
Har gjort så de sista 2 veckorna och har mått så mycket bättre.



Sitter nu och tittar på lyxfällan..
imorgon är det fredag och helg..
igen.

Nu är det skrik så måste gå.
hej hej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kollar också på lyxfällan! :D



Vad bra att du mår mycket bättre nu med pillrena! Och att du nu vet att du inte ska ta de andra tabletterna. :)



Krya på dig vännen, och till tvillingarna! :) En massa lyxkramar!

2010-12-02 @ 21:46:13
Postat av: Ida

Bra att de ligger på en bra kurva :)

2010-12-03 @ 00:56:29
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback