Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dan före dan..

Imorgon är det julafton.
Det ska bli kul, bara för att Hugo kommer bli så glad :)
Har noll julkänsla, men att se sitt barn bli så glad för paketen gör mycket :)

Han känner nog på sig att det är nåt på gång,
han har varit lite fundersam dom senaste dagarna,
vi har pratat om tomten & om paket & så har han sett våran "gömma", men han är så snäll och låter bli paketen iaf :)

Vi ska till mamma & co imorgon,
det ska bli mysigt!

Och det blir tvillingarnas första jul! Utanför magen iaf :)
Förra julen visste jag att jag var gravid men inte att det var två.

Föresten, på bilderna jag har lagt ut så syntes det inte hur rött mitt hår var.
:p

Aja, hej.

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Jaa..^^

Hii..vad skojsigt..han kommern og bli glad över den :D

2010-12-23 @ 22:51:57
URL: http://mammah.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback