Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

God morgon!

Har sovit bra inatt, och vaknade pigg & mår bättre än igår. Skönt det!!
Idag ska jag ta bort massa julsaker, tycker det bara är störande att ha massa julgrejer uppe när julen är över..
Jag tar hellre fram julsakerna tidigt innan julafton, så man hinner känna julmyset,
och tar hellre bort det tidigt när julen faktiskt är över.

Det var inte så kallt ute idag heller tror jag, -10 eller nåt.
Det är ju rena värmen jämfört med hur det har varit vissa dagar, på julafton var det -30.
När jag gick från bilen till gravarna och tände ljus så bara på den lilla biten gjorde det fan ont i kinderna pga kylan.
Nu längtar jag till sommaren.
Tänk vad skönt att bara kunna gå ut, utan att behöva klä på sig & barnen massa jobbiga kläder.
Utan att behöva pulsa i snön med vagnen,
m.m.
Jag längtar såå!


Nej nu ropar Hugo så jag ska väl gå :p

Hej hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback