Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag

Fredag idag..

Angående "jaha" inlägget om hon som blev anmäld till soc, grejen är att hon inte är så pass dålig så hon inte kan ta hand om sina barn, hon var bara lite lesen, skrev det i sin blogg och blev anmäld :p
fast soc tyckte inte att det var något att utreda.
Det jag ville med inlägget var att jag tycker det är lite stört, att man inte får va ledsen för då tycker folk att man inte är kapabel till att ta hand om sina barn.

aja..


Ja fredag idag, det snöar lika mycket idag med, men inte så kallt som förut i veckan,
då var det -23, idag är det bara -10 typ, sköönt!
Igår var det också ca -10 och jag kunde till och med gå ut utan jacka och ge kaninerna mat, utan att förfrysa :p
Då är det varmt ute ;)

Idag ska jag fixa i tvillingarnas rum, ska ändra om lite..
sen är det också dags att kolla igenom deras garderob.
Dom växer så det knakar.
Nu har vi storlek 68 (ibland 74) på dom.
Nyss hade dom 56, vad hände liksom? :p

Hoppas ni får en bra Fredag & helg!
Puss Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback