Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kväll..

Börjar med att svara Carro, han går på Rödmyrens dagis.


Hugo har somnat, tvillingarna har ätit och ligger och pratar :)
Undrar om dom pratar med varandra, eller om dom förstår varandra?
Vem vet :)


Bara dom har somnat så ska jag gå upp och slå igång en film och gotta i mig lite nötter.

Vad gör ni ikväll då gott folk?
Verkar vara hur många som helst här omkring som ska till parken iaf,
massa företag som ska ha sin "firmafest" där verkar det som.
Jag tänkte också dit, men jag känner inte för det alls.
Ska njuta av hur tyst & lugnt det är ikväll,
inga barn vakna, ingen karl hemma!
Bara jag.
Nackdelen är ju att jag inte kan somna när jag är ensam..
men det får väl va så då..
Klart han ska få ut & ha kul ibland han också!




Titta så sött :)
Storebror Andreas, jag i röd klänning, lillebror Mattias & lillasyster Jessica :)



Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Jättefin bild!!:D

2010-12-10 @ 21:13:12
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men du tack detsamma =) vad mysigt med tvillingar :)

2010-12-10 @ 22:54:53
URL: http://haliesmamma.se
Postat av: birgitta

så fint kort...och jag som tyckt att Hugo är lik Ronny,men han är ju jättelik dig...ha en go dag kram Birgitta

2010-12-11 @ 09:16:25

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback