Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Längtar!

Åh vad jag längtar till sommaren! Bara sådär helt plötsligt!
Sol, värme, blommor, glass, promenader m.m..

Snart är det jul, sen hoppas jag att det går fort ;)

I sommras kunde jag ju knappt göra nåt pga att jag var höggravid och att vi var på sjukhuset så länge.
Men nästa sommar, då jäklar ska vi hitta på massa roliga saker! Wiie :)

Har nyss gett Max & Vincent mat,
ska göra lite frukost åt mig & Hugo.

Det är så skönt när Hugo har jullov, så man kan ta det lugnt på morgonen och inte behöver stressa iväg till dagis.
Fast det är ju ändå så bra när han är på dagis, så han får leka med sina kompisar :)
Nu har han jullov tills den 11e (tror jag det var),
så vi ska hitta på massa skoj, bara det inte är så jävla kallt ute.
Man vill ju knappast gå ut och leka med barnen när det är -24 ute.
Då har vi det bättre inomhus :)


Jaaja, vi hörs sen mina kära vänner :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback