Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

LUCIA

Idag är det lucia..
Vi var på dagis 07.15 imorse, Hugo börjar bli sjuk IGEN, så han var inte så pigg på att va bland massa folk, han var lite blyg också..
men det gick bra och alla barn var så söta :)
Hugos farmor & mormor var också dit och tittade, myys!

Sen har vi varit hemma och tittat på film,
jag sov typ ingenting inatt som vanligt, så jag har varit halvt dö,, Ronny jobbar kväll så jag sov två timmar på förmiddagen innan Ronny skulle jobba..
Välbehövligt.


Har nyss ätit lite middag.. tvillingarna sover och Hugo tittar på Aladdin.
Ska plocka lite här hemma som vanligt..

Imorgon ska Hugo på hörselkontroll, det måste alla som ska till en logoped..
Ska bli spännande.. Hugo har aldrig haft öroninflammation så det beror då inte på det.
Han pratar ganska bra ändå tycker jag, hörde endel barn prata på dagis idag och Hugo är ju faktiskt bättre än vissa på att prata.

Men det är bättre att gå till en logoped tidigt, och hon kanske säger att vi inte behöver gå nåt mer,
då vet vi liksom, så slipper man vara nervös över det nåt mer.


Jaaja, skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: WILMA - http://wilmastranne.blogg.se

söt header! :}

2010-12-13 @ 16:33:34
URL: http://wilmastranne.blogg.se/
Postat av: Bettan

Som jag skrivit tidigare, bra att han får komma till en logoped! Min son var 5 år när han fick träffa en. Hon hjälpte honom redan första gången. Hans svåraste bokstav var k som hon kunde lära honom direkt!

2010-12-13 @ 18:45:36
Postat av: Matilda

Sv. ja vi hör väl av oss så fort vi har stadgat oss hemma! :) Kram

2010-12-13 @ 20:20:29
URL: http://matildamatsson.blogg.se/
Postat av: Frida

att du skrev de här: jag hörde endel barn prata på dagis idag och Hugo är ju !faktiskt! bättre än vissa på att prata.



Tycker jag är lite elakt. Alla barn utvecklas ju olika. Och skriva sådär i bloggen tycker jag inte man gör. Tycka ock tänka få man självklart göra. men att skriva ut sådär tycker jag inte är okej.

2010-12-14 @ 13:58:44
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback