Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mirrors 2



Den såg vi igår, nu funderar vi på vad vi ska se ikväll..


Idag har vi fått massor gjort!
På förmiddagen segade vi som sjutton,,
sen efter 12 så rensade vi förrådet på framsidan, slängde skräp & tomma kartonger här om dagen, får åka nån dag igen och slänga lite till.
Måste kolla igenom lite kartonger också, jag var verkligen proffs på att spara på allt när jag var yngre,
är fortfarande så vissa dagar men vissa dagar är det så skönt att slänga skiten!
Så nu går det in lite till där.

Sen har jag tvättat massa täcken & sängkläder,
gjort mat (strips, kyckling & tsatsiki, muuums!)
Sen har Ronny & Hugo gjort pepparkakshuset :)
Imorgon tänkte jag att vi ska baka pepparkakor & lussebullar,
jag & Hugo iaf, Ronny vet man aldrig med..

Måste till Selja/mamma och kolla katterna också,
mamma & co åker till Tyskland imorgon bitti och kommer hem på tisdag,
den resan åker dom varje år, är julmarknad & massa sånt mys..
Så vi måste kolla läget, man vet aldrig med katterna, dom är som barn alltså,
bråkar & flyger på varandra och har sig :p
Frasse, Fia, Pontus & Dolly. Sötnosarna :)


Sen har jag massa annat som ska göras också,, finns alltid nåt att göra..
men man ska bara vilja också :p


Nu ligger Max & Vincent och rullar runt, man får göra stor plats på golvet så dom har lite yta att va på. :)
Har svårt att fatta att dom snart är ett halvår!
Mina älskade bebisar.

Nej nu ska jag fixa en grej.
puss & hej & Hoppas ni har en bra lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Ja herre gud vad tiden går fort.

Från 4 månader till 5 tycker jag har gått jätte fort.

Kommer nog gå ännu fortare nu mellan 5 och 6 då det är jul och nyår :D

2010-12-04 @ 20:44:42
Postat av: Catte

Tack så mycket! :)

Ja det tycker jag absolut vi måste! Du kan ju komma hit om du vill? Eller så kan jag komma till dig om du tycker det blir lättare!

Hoppas du har haft en bra helg?

Kram

2010-12-04 @ 20:49:18
URL: http://crazymee.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback