Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

NYMÅLAT

Har målat om i tvillingarnas rum idag. Det tog sin lilla tid :p
Är inte lätt när man ska ta hand om 3 barn samtidigt :p
Men NU är det klart.

Jag älskar att måla/tapetsera om! Oftast målar jag,
jag bor ju i en hyreslägenhet och jag tänker inte slänga ut för mycket pengar på en sån lägenhet..
färg är faktiskt inte dyrt så, inte om man köper på typ ÖoB ;p den färgen funkar precis lika bra som dyrare märken.

Imorgon blir det lite fix där inne, möblera & fixa med detaljer :)
Äntligen ska det bli ett fint bebis/barn rum.
Har velat göra om där inne så länge men har inte orkat :p

Nej nu ska jag duscha, sen varva ner och sen sova.
Min rygg dödar mig! Aj aj.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jessica 2 barnsmamma =)

Å hoppas det kommer bilder *??!!! :D

Kram

2010-12-19 @ 12:12:25
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback