Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oj shit.

Sitter och skriver adresser på alla julkort..
tittade i kalendern och det slog mig att det är nästa vecka det är julafton!
Och veckan efter nyår.
Vart tog tiden vägen? Det gick så fort :p

Nästa vecka, Måndag 20 Dec fyller min älskade mamma 51 år också :)

Julen är alltid krånglig, vem ska man va hos, vilka..
Vi ska iaf till Selja på julafton & till Bonäs på juldagen.
Vet inte om vi ska träffa pappa nåt, ingen säger ju nåt så jag vetefan..

På måndag måste vi köpa sista julklapparna också..
tur man får barnbidraget då så vi inte behöver ut den 23e och trängas.


Vad man ska göra på nyår har jag inte ens tänkt på än!
Lär väl inte göra nåt speciellt, det händer aldrig nåt speciellt kul på nyår iaf,
alla ska bara va så fulla som möjligt och det orkar jag inte med.
Så det blir nog en lugn kväll hemma med våra barn.
Hoppas inte Max & Vincent blir rädda av fyrverkerierna..
Hugo brukar sova utan att ens vakna fast dom smäller alldeles utanför hans sovrumsfönster :p
Men Max blir rädd ganska lätt har vi märkt, han är nog lik mig, jag blir fan rädd fast jag vet att nåt ska hända :p
Mina nerver är totalt paj :p


Vad ska ni göra på jul & nyår??



Kommentarer
Postat av: Catte

Jag ska bara ta det lugnt och vara hemma och mysa med min familj både jul och nyår!

Längtar så! :)

2010-12-13 @ 22:00:25
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Julen ja....suck! Försöker få det trevligt! Som tur är så ska jag fira som jag brukar! Tillsammans med Lukas o Ellinors pappor här hemma! Ellinor fyller år också på julafton.

Nyår blir jag nog bara hemma med barnen. Vi kan ju vinka till varan du o jag.

2010-12-13 @ 22:02:14
Postat av: Ammie

på jul ska jag bara vara med familjen, ta det så lugnt som möjligt :) sen nyår, jag har funderat på fest, men det gick ju inte så bra sist så jag ska nog vara nykter, bara äta nå gott o ta de lugnt.. =)



Puss <3

2010-12-13 @ 22:18:27
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Ammie

skulle vara jätte kul om vi kunde äta nå gott o bara umgås på nyår... de skulle betyda massor <3 ska vi bestämma de ?? =)



Puss

2010-12-13 @ 23:22:11
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Helen

T jul blir de att umgås me familjen å nyår har ja faktiskt ingen aning, inge fest iaf detta år :D Alkoholfritt :P <3

2010-12-14 @ 03:35:14
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback