Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

R.I.P


Bild tagen från Dalademokraten.

Det var en bekant/vän till dom i min familj som kör folkrace, det gjorde även han som uppgavs vara allvarligt skadad, men han avled senare..
Jag vet inte om jag någonsin såg han, jag har inte varit på så många folkrace tävlingar..

Det jag ville med detta inlägg var att när sånt här händer så ser man verkligen hur fort det kan gå,
hur fort hela ens liv kan raseras.
Tänk, stackars hans familj, nu är det snart jul också, det gör nog inte saken lättare.

Det har hänt så mycket den senaste tiden, de senaste åren,
det är så hemskt, jag är så livrädd att det ska hända något med någon i min omgivning.
Man ska verkligen ta vara på varje dag, all tid man har tillsammans, man vet aldrig när det är den sista gången man pratar med varandra.

Jag älskar min familj & mina vänner så mycket, om nåt skulle hända vet jag inte vad jag skulle ta mig till.
Love you guys!!


Och R.I.P Jens & den andra som var med i bilen!

Kommentarer
Postat av: Kim

Riktigt hemskt! Båda killarna gick på gymnasiet där jag jobbar. Det kommer bli en tung dag på måndag.

2010-12-03 @ 20:28:38
URL: http://www.metrobloggen.se/panicincapetown
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Hej.

Tack så mycket! :) Betyder massor för mig verkligen.

Gå gärna med i min facebook klubb eller följ min resa via bloglovin.:) Hoppas vi hörs?



Min vikt talar ja ej om, än :)

2010-12-03 @ 22:41:14
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Ammie

Usch vad hemskt, vet inte alls vem han var eller så, men jag lider med hans vänner och familj :( usch, det är så grymt, vet inte vad jag ska säga :(



R.I.P Jens :(



Puss <3

2010-12-03 @ 23:45:52
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback