Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Stolt!

Jag måste erkänna att ibland blir jag bra stolt över mig själv!

Ibland är det sånt kaos här..
två bebisar som skriker och ska ha mat exakt samtidigt, dom kan inte vänta på varandra heller, när jag ger en tugga till den ena blir den andra tokig.
Samtidigt har man en trotsig 3 åring som absolut inte kan vänta utan vill att mamma ska hjälpa NU,
han vill också ha uppmärksamhet, speciellt när han kommit hem från dagis,
och det blir ju ungefär samma tid som tvillingarna ska äta.
Klart jag säger nej osv, men ja, ni som har 3 åringar vet hur dom är i den åldern.

Jag springer runt här som om jag vore på ett step-up pass :p
svetten bara rinner.

Jag försöker få in rutiner så att man hinner planera och förbereda maten osv,
men ibland är det också svårt, ibland är dom hungriga efter 2 timmar, ibland kan det gå 5 timmar.

Det var bara en liten del av min vardag,
men jag känner mig duktig som faktiskt klarar av det. Ja jag har inget val heller men..
Det är INTE lätt att vara ensam med Hugo & tvillingarna.


Nu ska jag göra lunch åt Hugo & själv ska jag äta frukost.
Tvillingarna ligger i sina sängar och jag hoppas dom är nöjda en stund.


Inte undra på egentligen, att man inte orkar göra så mycket annat än att ta hand om barn & hemmet.
Skulle verkligen vilja umgås med folk mer!
Men.. det blir väl bättre det också.


Jag skulle faktiskt aldrig vilja byta ut mitt liv ändå, fast det är ett sånt kaos.
jag har så underbara barn som jag älskar över allt annat,
dom är mitt allt och kommer alltid att vara det.


Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- det gäller att vara stolt över sig själv!

2010-12-09 @ 12:45:15
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Ellie

Tycker du är helt otrolig som orkar med dina tvillingar + en 3-åring!



Fattar inte, tycker det är jätte jobbigt att hinna med en 7/8-åring samtidigt som det är fullt upp med tvillingarna.

Hade gärna velat ha en hel helg med bara Nattis, till att hon kan få bestämma vad hon vill göra så och inte behöva tänka på något annat.

Men den tiden kommer nog så småningom.

2010-12-09 @ 13:33:17
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Supermamma:)

2010-12-09 @ 13:35:36
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Jessica 2 barnsmamma =)

Du gör ett fantastiskt jobb! Skrev en inlägg förut om just det där.. Man MÅSTE komma ihåg att berömma sig själv ! Kramar

2010-12-09 @ 22:14:02
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback