Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Usch..

God morgon!
Vaknade med huvudvärk, illamående & yrsel, vad är detta??
Orkar inte bli sämre nu när jag börjat må bättre!

Har tagit en panodil, ska göra iordning alla barn sen gå till dagis med Hugo,
sen hem och vila om tvillingarna somnar. man kan ju alltid hoppas...

Pratade med mamma igår, dom hade precis kommit på båten.
Det var nåt krångel med bokningen av hytterna så dom fick värsta lyxhytterna längst upp i båten, och dom åker en ny båt också, lite fuskigt, jag vill också :p
men jag har varken råd, tid eller ork så jag stannade hemma :)


nej jag lär väl avsluta..
hej hej..

Kommentarer
Postat av: Emma

Godmorgon fina vän!

Jobbigt att du inte mår så bra. Patrik känner sig likadan idag faktiskt. Konstigt. Hoppas du blir bättre under dagen och att du får sova lite!

Stoora kraamar!

2010-12-06 @ 09:28:56
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Nej men orkar inte bry mig om alla töntiga anonyma som skriver här var och varannan dag.

2010-12-06 @ 11:41:19
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej



Tack så mycket fast snart får man ta ett gympa pass till frisören igen hans hår växer som ogräs...

2010-12-06 @ 11:57:40
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback