Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Åh vilket slut på dagen..

Den här dagen slutade inte bra kan jag säga.
Fick reda på en sån hemsk sak idag, verkligen hemsk.
Och alla på dagis blev uppringda och skulle till vårdcentralen för att kollas..
och så fick vi piller som motverkar det..
men Hugo spyr ju bara upp pillret..
första spydde han och jag ringde och vi fick åka dit igen för att få ett nytt piller.
Mm visst, det spydde han upp igen..

Nu har han somnat..
så jag ringer imorgon bitti, får se om vi får lov att åka dit igen,
men då hoppas jag fan att vi får nåt annat än piller för det går inte att få i han!

Dom sa att dom inte hade nåt annat, men nog fan måste dom väl ha antibiotika i rinnande form.
Hur gör dom med barnen på dagis som är yngre än Hugo då, dom kan väl inte få i sig en tablett?..


Jaja, ska sova nu iaf,,
men denna dagen kommer aldrig glömmas. R.I.P lilla sötnos.


Kommentarer
Postat av: sara

Vad har hänt? tänker på er! kramar

2010-02-25 @ 23:06:36

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback