Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Familjeliv.se



På familjeliv.se står det såhär om v.16.

Om jag var i v.14-15 på UL, så har jag nog nästan kommit in i v.16.

Det beror lite på hur man räknar :P

Men det är ändå intressant att veta hur stor den är, om det är en vanlig graviditet.

Men nu har jag ju två st där inne så då blir det lite annorlunda.

Jag läste nånstans att man ska äta 300 kcal mer / dag under en vanlig gravidiet,
och 600 kcal / dag när det är tvillingar..
är lite svårt för mig då jag knappt får i mig tillräckligt för att inte vara gravid.
Inte undra på om jag har gått ner i vikt om dom har tagit av mina lager haha.
Tur man har såna ;)

Men jag äter vitaminer iaf och äter så gott jag kan, lite men ofta & blandat, både nyttigt och onyttigt. Jag måste liksom få i mig allt.. men socker tål jag knappt, blir så illamående av det så det försöker jag låta bli helt.

Nu ska jag ta en banan :)


Kommentarer
Postat av: cassandra

sv; hihi , jaa :) jätte gott

2010-02-05 @ 20:13:58
URL: http://anjamariawigh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback