Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hemsk start på denna dagen.

Imorse vaknade jag och såg 3 missade samtal från okänt nummer.
Jaha tänkte jag, vem sjutton ringer från okänt nummer klockan 07.50?
Sen ringde det igen och jag svarade..
Då var det Ronny som låg på akuten..
Han jobbar 05-14 denna vecka, och han hade fått ont i hjärtat och varit yr så chefen hade skjutsat han till akuten, och chefen var där hela tiden, vilken snäll chef :)
Dom såg inge fel som tur var, högt blodtryck, men dom gjorde inget åt det.
Undrar om man ska ta detta på allvar, alltså man kan ju inte lita på sjukhusen..
Så fort han mår dåligt igen tänker jag skicka han till akuten.

Det var så hemskt, jag tänker jämt dom värsta tankarna..
jag lämnade Hugo på dagis iaf, så han får leka & ifall jag skulle behöva rusa till akuten till Ronny.
På väg till dagis så mötte vi Ronny, så han fick komma hem.

Jag kan nästan lova er att detta beror på dessa jävla powerking!
Dom borde inte finnas, så mycket skit det är i dom, inte konstigt om folk blir dåliga av dom.
har man dåligt hjärta ska man ju inte dricka sånt, så varför skulle man inte kunna få typ sämre hjärta om man dricker såna varje dag?
Hoppas han tar detta på allvar nu, innan det händer nåt mer.

Jag vill inte mista min bästa vän , och Hugo vill ha sin pappa kvar!


Kommentarer
Postat av: marlene

men usch vad hemskt gumman:( tur att det gick bra iallafall:) ja nu får han sluta med sina power king. tror inte alls att det e nyttigt å dricka för mycket och ofta av sånt där. kramar till er allihopa

2010-02-16 @ 11:01:53
URL: http://liasmamma.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback