Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jajjamen.

Tack allihopa :)

Det är lite svårt att förstå att det faktiskt är två st..
det märks nog mer när magen växer mer haha, jag är glad att vi flyttar
snart, tänk om jag blir gigantisk.. men ofta när det är tvillingar så föds dom tidigare..
men jag har massor av tankar som snurrar just nu.
Det kommer bli så roligt, vilken tur vi har som lyckades få tvillingar.
Jag har många tvillingar i släkten så det var kanske inte så konstigt..
men :)

Något som irriterar mig är dom som inte kan säga grattis eller något positivt, utan dom säger istället " gud vad jobbigt ni kommer få det".  vadå pessimistiska..
Som om vi inte förstår det själva.. det är klart det blir en omställning,
men man vänjer ju sig och lär sig hantera allt.
Det hade blivit en omställning även om det bara var en bebis..
så blir det ju..
Sånt får man liksom tåla när man bestämmer sig för att skaffa barn :)
Allt underbart kommer överväga det jobbiga iaf, det finns inget finare i livet än att få barn.
Jag är iaf glad att det inte är första graviditeten, utan att vi har barn innan och vet hur allt funkar osv.. att få tvillingar vid första graviditeten blir nog lite mer jobbigt tror jag.


Tur att jag har min kära Sandra som har gått igenom detta, fast det var hennes första graviditet, och hon har klarat det även dom gånger hon bott ensam med dom. Hennes stöd & tips & hjälp kommer nog behövas. :)
Kan hon så kan vi.
Vi är ju iaf 2.

Men som min kusin Therese skrev på facebook, hon har tvillingar.
"tvillingar är verkligen dubbel glädje".

Det ska bli spännande det här :)



Kommentarer
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Jodå jag mår bra, hur mår du?

2010-02-02 @ 17:59:19
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Kim

Grattis! är ju skitcoolt med tvillingar! Klart det blir mycket jobb men som sagt också dubbelt så mycket av allt som är bra som skratt och mys :)

2010-02-02 @ 21:31:51
URL: http://www.metrobloggen.se/panicincapetown
Postat av: sara

Hej! tänkte på en sak, då behöver du syskonvagn hihi jag har en till salu kolla blocket sök på älvkarleby emmaljunga så hittar du en snygging:D kram

2010-02-02 @ 23:15:01
Postat av: louise

Jag vill också ha tvillingar : ) Grattis

2010-02-05 @ 12:16:55
URL: http://cypaz.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback