Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lalalalala :)

Stackars Teddy har varit helt borta hela dagen,, haha katter ser så roliga ut när dom vaknat upp, är alldeles yra men ska ändå upp och gå och dom ser aspackade ut. :P
Han har iaf tvättat av sig, pälsen var något smutsig efter att han kissat ner sig,,
och han har ätit lite och sovit massor.
Han är nog piggare imorgon.


Hugo har varit fundersam hela dagen varför Teddy har varit så konstig.
Men han har varit snäll och låtit Teddy va ifred :)


Svartis & Tic har också varit fundersamma, men dom har haft det lugnt och skönt idag hehe,
Teddy har ju inte bråkat med dom :P

 

Sen när Ronny kom hem från jobbet och kunde ha koll på Teddy åkte jag och handlade.
I lugn & ro, utan en stressande karl och utan barn. Bland annat in på ÖoB och köpte rengöringsmedel och såna grejer & Maxi och köpt mat.


2 t-shirts, en tröja till Hugo. Ta 3 betala för 2, Hugo behövde lite nytt.

Texten på den oreangea t-shirten stämmer verkligen in på Hugo ibland :P


Han fick även en väst, kostade bara 49 kr! :) Passar bra nu när våren kommer, om nu den kommer vill säga.. så slipper han ha sin jobbiga overall på sig om man bara ska åka bil en sväng eller så.


Min lille charmör, han har hittat ett kort på tant Helen och går omkring med hehe, undrar om han saknar henne? ;) Det gör jag iaf!!

Nu ska jag se om det blir nåt kul på tvn ikväll.

Tjingeling :)


Kommentarer
Postat av: sara

Hm har billiga shorts nu, 29 kr paret fast max 2 per kund:D kram

2010-02-19 @ 21:41:41

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback