Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag.

Jag fick sovmorgon idag, gud så skönt de var.
Ronny & Hugo skulle till farfar Stefan & leka med bilar :P

Hugo har blivit så pigg, är väl en period antar jag.
Men han vaknar vid 7 varje morgon, fast han har varit krångligt och vägrat somna i tid på kvällen.
Förut sov han 12 timmar varje natt, men nu somnar han sent vissa kvällar vid 21-22 och vaknar ändå 7. Jaja, det går nog över, han kanske känner på sig att det är nåt på gång,
vi flyttar ju om en vecka.
Jag är glad att jag har kommit över det där trötta i graviditeten, visst är jag trött, men förut kunde jag INTE hålla mig vaken lika bra som jag kan nu.
Är väl bara att vänta på nästa trött-period som brukar komma senare i graviditeten..

Jag drömmer så jäkla konstigt vissa nätter, det beror helt klart på graviditeten, jag känner igen mig sen jag väntade Hugo.
Jag har drömt om samma människa i flera veckor, varje natt.
Fattar inte varför.
Men men.

Tur att jag har varit gravid förut så jag vet lite vad som väntar. Fast denna gången så är det väldigt annorlunda på många sätt.

Idag ska jag nog packa lite mer, passa på att slänga grejer som inte används samtidigt.
Det är snöstorm ute idag igen så det lockar inte direkt att gå ut..
Det skulle komma en halvmeter snö till under helgen, jaha då kommer vi alltså ha en meter snö.. fan vad jobbigt,, ibland vill man inte bo här :P


Jaja, ha en bra lördag allihopa!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback