Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måndag.

Imorse var jag till mvc, fick lov att ta med mig Hugo eftersom han inte har dagis idag och ingen barnvakt.. men han var så snäll så och satt och tittade på :)
Allt var bra, jag har gått ner 1 kg till... men hon sa att bebisarna tar energi av mig,
så dom klarar sig på det nu när dom är så små.
Jag försöker iaf äta lite men ofta, och nyttigt. och när jag är mer hungrig äter jag mer.
Jag bryr mig inte ett dugg om att jag kommer gå upp kilon som ska bort sen,
jag vill gå upp så att allt är som det ska och att bebisarna växer.
Det går ju att fixa efteråt sen, kommer nog ha fullt upp så jag kommer nog göra av med kalorier rätt fort :P

ska även börja med järntabletter, fast bara 1 / vecka nu i början..

Jag fick lite mer information om tvillingar iaf, skönt att höra från henne.
Hon sa att det inte är många alls som föder så tidigt så man måste ligga inne flera veckor,
visst, det händer, men inte så ofta som jag trodde.
Så länge jag är lugn och gör allt jag ska så kommer säkert allt gå bra.
Dom har ju koll på allt så ofta när man väntar tvillingar.
Jag kommer gå på ultraljud typ varje månad, och varje månad ska jag till mvc och kolla det vanliga, vikt, blodtryck osv..
så varannan gång blir det så.
Det känns skönt, när man har varit på koll så är man lugn för då vet man hur man mår.


Sen efteråt gick vi hem och Sandra kom :)
Jättekul att umgås lite! :)
Tur att jag har henne, jag kan fråga om allt vad tvillingar innebär :)
Hennes pojkar var inte med idag, dom är hos sin pappa, men Hugo hade kul ändå, han tycker om Sandra.






Nu har Sandra åkt hem, och vi ska invänta Ronny sen göra middag.
Imorgon ska jag träffa Marit igen, skojj skojj!!

Ha de bra alla!
kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker de är många som nästan klarar sig hela tiden ut ja så de ska nog gå bra ska du se :)

Spännande iaf..

Och skönt med så många besök och sådär med!

kram.

2010-02-09 @ 16:31:31
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback