Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Min önskelista 2010 :)

Jag fyller ju år den 12 mars.
Jag hatar att fylla år, brukar aldrig göra nåt speciellt av det eller önska mig nåt speciellt .

Men i år vill jag faktiskt ha lite grejer :)
Så tänkte lista upp här haha.
Man kan ju alltid önska sig, eller hur :)
Får jag de inte så överlever jag ändå så ingen ska känna sig tvingad att köpa.
Fast jag verkligen hatar att få saker, så uppskattar jag alltid det jag får! ,
jag är liksom inte van att få saker.



Säsong 5 av Desperate Houswives, har alla förutom den..



Ett fotbad, behövs kan jag lova, mina fötter kommer inte må särskilt bra under denna graviditet..


Ny mascara.. Loreal Lash Architech, min favorit. Inte carbon gloss, den suger, den silvriga ska det va, fast själva geggan är svart såklart. :)


 
Parfym,, Britney Spears fantasy eller curious, mina är slut & jag älskar dom :p



En bukett rosor :)
Jag älskar rosor!
Jag tycker om blommor överhuvudtaget, men rosor är lite mer omtyckta :)
(ronny, nu vet du vad jag vill ha ;) )







Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

jag vill också ha alla dh boxar :P

2010-02-23 @ 22:42:00
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback