Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

My love.


Min lilla trötta filur, för några dagar sen.
Mamma älskar dig mest i hela världen!


Vilken jobbig dag det har varit idag..
bara massa tjafs & bråk, usch..
jag & Ronny har setat i varsina rum och tittat på tv varvat lekt med Hugo ända sen 15 tiden :P
Så löjligt, men tyvärr händer det då och då,, bråka måste man, bara man blir sams igen..

Orkar inte bry mig heller, inte idag.. jag är helt slut i kroppen & hjärnan så jag ska nog sova tidigt ikväll och hoppas att morgondagen är annorlunda.


Kommentarer
Postat av: carolina

sv; okej gud va spännande :) kul att veta någon mer som ska ha barn nu i sommar :D

2010-02-15 @ 20:10:25
URL: http://car0liiina.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback