Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mysdag :)

Idag har vi haft kul :)
Först var Hugo på dagis och lekte med sina kompisar :)


Marit kom och hälsade på mig!
Sen åkte vi till henne i Orsa och var där i några timmar.
Så roligt att ses igen, det känns som igår, fast det var 1 1/2 år sedan.
Vi hör liksom ihop på nåt sätt, vi förstår varandra så bra.
Och nu ska vi ha barn med kort mellanrum mellan så det ska bli jätteroligt det med!

Vi har känt varandra i några år nu, måste vara snart 6 år sedan vi träffades.
Och gud vad roligt vi har haft!! :) Vi har även haft endel bråk, fattar inte varför, så onödigt & barnsligt..

Det är så bra att hon har flyttat till Sverige igen.
Snart flyttar hon till Mora också och då blir det ännu bättre :)
Sen när vi är har våra nyfödda bebisar kan vi ut på massa promenader & umgås.

Sen åkte vi hem & jag & Hugo har lagat mat & ätit. Sen kom brorsan, Matilda & en kompis till dom hit en sväng. :)
Sen skulle syrran komma men det blev icke så iaf..
Men jag tycker om såna här dagar! Då man träffar massa folk & umgås & har det bra :)

Måste träffa min kära Linda snart också! Vi skulle ses här om dagen men jag hade ju sån jäkla huvudvärk :(

Jag älskar mina vänner så, ni gör mig glad :)

Nu tittar vi på barnprogram sen om en stund ska Hugo sussa.

Imorgon är det Fredag och Ronny är ledig!
Den här veckan har gått fort, jag som nyss tyckte det skulle bli en jobbig vecka och nu är den typ över. Men det är bra, nu är det bara 3 veckor kvar tills vi flyttar också :D

Det händer en hel del dessa kommande veckor, nästa vecka fyller bästa Emma år, sen 14e fyller syrran, 25e fyller brorsan, sen flyttar vi, sen fyller pappa 50 år, sen fyller jag 24, sen lillebror Anders i mars, sen massa annat osv... sen blir det någon lugn månad(vad jag vet nu) , innan det blir dags för bebisarna att titta ut. Det är inte så lång tid kvar, det finns ju en "risk" att det blir i Juni istället för Juli. Och tiden går så fort så det står inte på förräns vi är där. :)
Hihi :)

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Linda(februaryflicka)

saknar dig så mycket, kan va så att vi får en lägenhet.. en bekant ska prata med morastrand och då kanske dom ger den till oss. :-)

2010-02-04 @ 21:55:59
Postat av: Sandra-isabellesmamma+ gravid

Härligt att flytta och så =) . kan du inte lägga upp en magbild=)?

2010-02-05 @ 09:04:02
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback