Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nästan lite vår ju :)

Vilket härligt väder det är ute! Nollgradigt & sol :) Man kan nästan ana att våren är på väg,

efter vasaloppet så hoppas jag snön försvinner ;) brukar väl va så ibland, hoppas jag iaf.

Vi gick även och tittade på tvillingvagnar & lite andra grejer. Gud vad stort och klumpigt det kommer kännas med en sån när man är van med Hugos lilla vagn haha, men man vänjer väl sig..

Var ute i över en timme iaf,, sen vart jag hungrig. :)
Älskar att va hungrig nu för tiden haha, jag är typ aldrig det men när jag blir det så känns det så bra, för då vet jag att bebisarna får näring. :)
Det är lite jobbigt att gå och fundera på sånt hela tiden, om dom får i sig allt osv.. antar att jag vänjer mig snart , har inte ens gått en vecka sen vi fick veta att det är tvillingar så det måste hinna sjunka in lite.. det är mer nervöst att va gravid med två än med en kan jag säga..

 

 
 
 

Vi var in på willys och handlade lite, Hugo åt korv & på vägen hem ville Hugo köra som vanligt,,
fast det var jättetungt med 3 kassar med massa mjölk & sånt.. vid uppförsbacken vid sista viadukten vid rödmyren så orkade han inte upp.. såklart.. åå fy vad arg han var haha :) Tokis.
Sen fick han åka på pappas axlar en stund och då vart han glad igen :)
Sen kom vi hem och dom gick vidare till farfar Stefan.
Jag ska pyssla lite här hemma, i lugn och ro.

Det börjar bli sådär jobbigt ljust ute också, jag är så jäkla ljuskänslig.
Dags att skaffa solbrillor..
Fast hellre ljus än mörker! :)

Nog för denna gången, hörs sen!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback